Specjalnie dla branży kosmetyczno-fryzjerskiej - Samsung przedstawia „Wzmacniacz dla firm”

Jak przyciągnąć uwagę klientów w salonie, na co zwracać uwagę przy wystroju obiektu oraz jak efektywnie promować swoją ofertę, by przyciągnąć jak najwięcej klientów? Odpowiedzi na te i wiele podobnych pytań jest dostępna na kanale internetowym firmy Samsung – „Wzmacniacz dla firm”. Platforma stanowi zestaw zasobów i kluczowych informacji, które pomagają przedsiębiorcom prowadzić swój biznes. Dotyczy to także branż kosmetycznej i fryzjerskiej.

Dzisiejsze tempo życia, a co za tym idzie pracy coraz bardziej przyspiesza. Mała ilość czasu, pośpiech i jednoczesny nadmiar informacji, wszechobecne reklamy i promocje sprawiają, że ludzie nie zwracają uwagi na wiele komunikatów, ofert, czy wystaw sklepowych. Ten sam problem dotyczy także właścicieli salonów kosmetycznych oraz fryzjerskich, które zazwyczaj zlokalizowane w bezpośredniej bliskości od siebie muszą walczyć o klienta.

Jak przykładowo przekonać klienta do zakupu naszych produktów? Jak przekonać osobę, która potrzebuje skorzystać z usługi fryzjerskiej do tego, by zatrzymała się akurat w naszym salonie? Jak utrzymać jej zainteresowanie i co zrobić, by cena nie była jedynym czynnikiem decydującym. To specjalistyczna wiedza, wymagająca dokładnej analizy tematu, dostępu do informacji branżowych oraz badań konsumenckich. Niestety nie każdy może pozwolić sobie na jej pogłębianie.

Konieczność inwestowania w dodatkowe studia, czy szkolenia i kursy często stanowi przeszkody dla właścicieli salonów. Dodatkowo dochodzą do tego codzienne obowiązki - zarządzanie działaniem sklepu, nadzorowanie pracy personelu, realizowanie płatności oraz koordynacja współpracy z podwykonawcami. Skąd wziąć jednocześnie czas i środki na poszerzanie wiedzy z dziedziny promocji?

Mając to na względzie firma Samsung przygotowała specjalną platformę „Wzmacniacz dla firm” – dostępny bezpłatnie kanał internetowy dla właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą lepiej zrozumieć swoich klientów oraz skutecznie promować swoją ofertę.

- Samsung jako dostawca rozwiązań technologicznych dla biznesu zdecydował się podzielić swoją wiedzą z zakresu sprzedaży i marketingu z przedstawicielami wielu branż – w tym także kosmetycznej i fryzjerskiej. Ich przedstawiciele jak żadne inne sektory muszą zmagać się z dużą konkurencją i walczyć o klienta oraz jego uwagę. Dlatego chcemy pokazać im jak obecnie wygląda rynek i co można zrobić, żeby wzmocnić swoją pozycję na nim. W związku z tym prezentujemy nie tylko rozwiązania technologiczne, ale obiektywną, twardą wiedzę rynkową – popartą badaniami. Chcemy jako Samsung być współtwórcą sukcesów ich sukcesów, a co za tym idzie stałym i wartościowym Partnerem – mówi Radosław Miszkiel, Enterprise Sales and Marketing Director w firmie Samsung.

Wzmacniacz dla firm, czyli wiedza w pigułce

„Wzmacniacz dla firm” to program internetowy przygotowany w formie webinarium przez firmę Samsung. Jego prowadzącym jest ekspert - Roman Szymczak, konsultant oraz trener biznesu z zakresu Trade Marketingu. Posiada on wieloletnie doświadczenie w dziedzinie promocji i marketingu. Prezentując informacje, poparte badaniami rynkowymi i analizami zachowań konsumentów oraz doświadczeniem i wiedzą z zakresu sprzedaży, udziela praktycznych porad dotyczących prowadzenia i promowania biznesu. Dzięki „Wzmacniaczowi dla firm” można będzie dowiedzieć się m.in. czym jest pułapka ciemności, zasada krzyża regału, na czym polega szybkie dostosowanie oferty do potrzeb klienta, czym jest plakat elektroniczny LFD, czy też jaki procent klientów zapamiętuje wejście do sklepów?  Taka wiedza jest wartościowa dla wszystkich, którzy myślą o wzmocnieniu konkurencyjności i stabilizacji swojego biznesu.

Te i wiele innych informacji są prezentowane co miesiąc w kolejnych odcinkach webinarium. Ich tematyka w pierwszym sezonie dotyczy m.in.: organizacji przestrzeni, zasad przyciągania klientów, lojalizacji, zarządzania cenami i promocjami, obsługi klienta i technik sprzedaży. Każdy odcinek jest podzielony na część teoretyczną i praktyczną, a także produktową, gdzie Samsung prezentuje użycie nowych technologii bezpośrednio w sprzedaży.

Z przykładowym odcinkiem można zapoznać się pod adresem: http://youtu.be/Iqy9K7VyZMQ  

„Wzmacniacz dla firm” jest dostępny pod adresem: www.wzmacniacz.samsung.pl


dostarczył infoWire.pl